Khamis, 7 Januari 2016

Menginap di Imperial Heritage Hotel,Melaka

Melaka 3 hari 2 malam : Hari Pertama : 31 Disember 2015 : Petang

Sebenarnya aku memang tak tahu stay kat hotel mana pun, Krul tak nak bagi tahu dia nak buat surprise.Dia kata redah je pergi dulu kalau ada hotel kosong kite tidur hotel kalau tak ada kite tidur dalam kereta.Itu dalam 2 minggu awal sebelum pergi aku tanya dia,aku tak puas hati dalam beberape hari sebelum pergi aku tanya lagi kite nie jadi tidur hotel ke tak?lepas desak dia beberape kali baru Krul cakap tidur hotel cuma surprise tak nak bagi tahu hotel mane duduk nanti.Ok lah duduk hotel aku tak nak tidur kereta sakit badan nanti nak mandi kat mane kalau betul lah Krul buat kerje gila nak tidur dalam kereta.





Hotel ini betul-betul berdepan dengan Dataran Pahlawan Megamall Melaka.Boleh ulang alik bershopping dan itulah yang kami buat.hihihi.


 Lobi Hotel 





 Area naik lif dan diluar tempat parking 


Hotel nie memang sediakan ruang parking, tak payah susah-susah nak cari parking kereta tempat lain kang salah parking kena saman.

 Ruang Menunggu 


cantik ruang menunggu hotel nie,paling suka cermin kat dinding tue bersegi-segi.

 Dalam Bilik 

- Deluxe Rooms - 





 Toilet 






Ada cermin besar puas hati nak tengok diri sendiri.

 Almari Baju 


tak payah nak call reception minta iron sudah disediakan siap-siap dalam almari.



cantik hotel nie waktu malam

Oh ya harga hotel pun dia tak nak bagi tau aku,u silap Hubby en.google ada i sudah seacrh dan dah tau pun harganye.Terima kasih sediakan hotel yang cukup selesa untuk saya bercuti.


Imperial Heritage Hotel,Melaka

1, Jalan Merdeka 1 Melaka City,
Melaka, 75000, Malaysia

No. Tel : 06 - 2899000
Email : reservations@imperialheritage.com.my

Tiada ulasan :