Selasa, 26 Disember 2017

masak-masak minggu ke-11 #6bulansurirumahtanggasepenuhmasa

18/12/2017 / Isnin
Breakfast aku masak nasi goreng biasa je


Dan untuk makan malam pula aku masak sambal terung dan ayam goreng


19/12/2017 / Selasa- 20/12/2017 /  Rabu
OFFDAY penyakit malas datang dan rabu period.Alhamdulillah penyakit period tak teruk macam bulan lepas.

21/12/2017 / Khamis
Breakfast kuey teow goreng dan air milo


Untuk makan malam aku masak istimewa untuk Krul Nasi tomato dan Ayam masak merah semperna hari lahir dia.Resepi nasi tomato aku minta pada zana,nasib resepi dia senang bolehlah aku buat.



Terima kasih Zana share resepi.

22/12/2017 / Jumaat
Aku masak sayur campur je sebab nak habiskan lauk ayam masak merah semalam.



23 - 25 /12/2017 / Sabtu - Isnin
OFFDAY berjalan ke KK (Kota Kinabalu) cerita jalan-jalan disana akan menyusul kemudian yea tapi aku akan up dulu yang awal bulan punya cerita ke KK.Lambat nak up sebab gambar semua kat handphone Krul aku lupa dan malas nak transfer ke laptop.

Tiada ulasan :