Pengikut

Ahad, 11 Mac 2018

Makan-makan di Pasar Malam Filipina/Pasar Malam Sinsuran

2 hari saje makan disini Pasar Malam Filipina/Pasar Malam Sinsuran.2 hari itu juga kami makan di kedai yang berlainan.

Isnin 26.02.2018

 Ketam masak cili

 Kailian ikan masin

 agar-gar kesukaan Krul,dekat kedai nie tak ada jual sanggup dia cari kat kedai lain.

 sotong goreng tepung

 udang butter

Order nasi putih 2 pinggan sorang satu sekali tak cukup minta lagi 1 pinggan kongsi berdua

Rabu 28.02.2018
 agar-agar.harus ada

 ikan pari bakar

 kailan sos tiram

Sotong bakar ni minta dia bakar baru tak nak yang dah bakar yang jual atas meja,terhangit sikit tapi masih sedap

Habis licin juga kami makan.Dorang masak sedap kena dengan tekak.

Korang nak makan yang bakar-bakar better ambil yang baru nak bakar sebab aku tanya adik jual tu makanan bakar-bakar yang tak habis buat ape adik tue jawab simpan.Jadi dah simpan mesti besok dorang panaskan balik.Cuba fikir itu semalam punya tah-tah ada 2 hari punya ke,tak pasal-pasal keracunan makanan nanti.Nasib baik sotong tue aku minta bakar yang baru cuma ikan pari tu jelah ambil yang dah bakar dan nasib baik juga tak sakit perut.


Tiada ulasan :