Pengikut

Isnin, 17 Jun 2019

5 Syawal - 9 Jun 2019 bergambar di KLIA

2 Syawalkan mama buat mee kari masa family Krul datang beraya Aby dapat tau dia suruh mama repeat buat sekali lagi dan akan datang beraya rumah aku 5 syawal. 

Hati ibu mana yang sanggup hampakan tekak anak dibuatnya juga. Aku ok je ikutkan benda makan tak payah merunggut yang masaknya mama aku macam biasa tolong je.

Bukan Aby dan Syafiq je datang mama minta tolong jemput Makteh dengan sepupu 3 orang tu datang makan sekali, bapa dan mak dia aku panggil Paksu demam jadi Maksu tak dapat ikut sekali datang.



Habis mee kari konon nak bekalkan untuk Yasmin dan Gmarl,dorang tak dapat datang sebab demam sudahnya tak dapat bekalkan sebab tak cukup, masing-masing memang belum makan tengah hari jadi bertambah-tambahlah makannya.



Puas hatilah tu dapat makan mee kari

Habis makan rehat-rehat jap Aby boleh ajak ambil gambar kat KLIA,panas-panas buta tu kami gerak ke KLIA lagi pun nak bawa 3 beradik tu tengok kapal terbang dari jarak dekat macam mana keadaan kapal terbang turun naik.


Masing-masing kenyit-kenyit mata nak bergambar, cari payung masing-masing lepas tu.


Ni kakak namanya Eira


Ni adik namanya Eika


Ni adik tiri dorang namanya Sofia. 


Walaupun tiri dorang baik-baik aje.


Nak sangatkan ambil gambar kat KLIA hadaplah panas-panas


Makteh kakak mama.



Kami pun nak gak bergambar buat kenang-kenangan


Balik bergambar solat dulu kemudian kami beraya ke rumah jiran selang beberapa rumah je dari rumah kami,jiran yang kami mula-mula kenal semasa baru nak beli rumah dan dia lah orang pertama mula duduk di kawasan tu. Terima kasih pelawa kami datang ke rumah untuk beraya.




Tiada ulasan :