Pengikut

Khamis, 14 Mac 2013

JERAWAT BATU MENGUASAI MUKA AKU YANG COMEL INI

5 biji jerawat batu sedang membesar di muka aku...ikutkan hati nak je aku picit-picit semua jerawat yang ada baru puas hati nie tapi disebabkan nanti ada kesan hitam dan lubang buatkan aku tak jadi nak picit-picit jerawat tersebut.Nie semua sebab period tempoh hari dan  kurang tidur semasa promosi HKK 2013.Jerawat yang bulan 1 punya pun belum hilang lagi kesan hitamnye dan bonjolan dah tambah yang baru.Aku dah tak tahan nak tengok jerawat nie aku letak minyak panas dan minyak cap kapak..Linda siap marah aku letak minyak cap kapak nak buat macam mana aku nie kan degil boleh plak dia suruh aku letak ubat colgate...Pelik plak nak letak ubat colgate kat jerawat..

Sang jerawat sila lah hapus dari muka aku yang comel nie..kalau nak tumbuh pun tumbul lah kecil-kecil sudah tak delah aku malu sangat..

kawan-kawan mohon bantu saya bagi petua-petua untuk hilangkan jerawat batu ini.






***gambar tak nak tempek malu lah nak tunjuk kat korang

6 ulasan :

Sue-Rya Qistina berkata...

ala siannya. try beli produk johnson's & johnson's tu, yg utk hilangkan jerawat tu. pernah pakai dulu. tapi pedih sikit la bila dah letak kt jerawat tu. kena tahan sikit

myfara FLK berkata...

su yang mana ek..

Crew Fathi berkata...

kalau naik jerawat.. x yah picit... =)

Sue-Rya Qistina berkata...

cari clean & clear, active clear speed clearing gel. try google tgk botolnya camne. dia tiub kecil je

Zurieka berkata...

Ika nak kongsi product penjagaan kulit..Jom lawat website ika di
www.zurieka.com

myfara FLK berkata...

Zurieka : thanks for the info..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...