Pengikut

Isnin, 4 Mac 2013

Kehijaun HKK 2013

Hari ini berlangsung majlis perasmian HKK 2013 yang dirasmikan oleh Seri Paduka Baginda Raja Permaisuri Agong Tuanku Hajah Haminah.Masing-masing memakai baju yang telah diberikan minggu lepas

Maka reramailah memakai baju kehijauan arinie.. 

posing dengan baju HKK 2013

bergedik bergambar bersama kawan2 sepejabat





Samakan corak baju lelaki dan perempuan cuma perbezaan baju lelaki dan perempuan adalah pada leher dan lengan baju..Poyo je kau Firdaus nak tunjuk lesung pipit lah tue kononnye..

serius aku suka sangat gambar reramai nie..comel je kite kitekan..

bersama kawan lama Eja..Baju Eja lain sebab dia bahagian PR sama dengan petugas protokol 

Terasa macam arinie hari khamis plak..


Peace :-)

3 ulasan :

Sue-Rya Qistina berkata...

kulihat hijau....

Z.U.E berkata...

hamboi bukan main.. hari jumaat tu hari aku singgah HKK, jumpa kek da jerp.. pastu tanya ko kat ne.. kek da cakap ko kat bahagian atas. kalau tak boleh peluk cium jap :P

myfara FLK berkata...

zue asal ko tak minta kekda tel aku boleh lah jumpa,kekda naik atas baru dia cakap ko dtg..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...