Pengikut

Ahad, 31 Mac 2013

Berinai D Downtown Cheras

Kini 12.00 am 3 beradik di temani hubby ku berada di downtown cheras.Kami sebenarnye meneman Yasmin ke sini untuk membuat inai bagi persandingan besok di rumah Azrimal.

Nape buat inai lagi? Sebabnye inai aritu dah hilang tak tahan lama,rugi dah lah aritu buat Rm250 termasuk Aby sudahnye kedua-duanye dah hilang inainye.

Cantik tak?Cantik kan hanya Rm30 saje untuk lakaran inai nie.

2 ulasan :

aLyNnZ berkata...

Rm250? Untuk inai lukis saja ker? Mcm mahal jer mai..biasanyer inai lukis tu mmg tak thn lama kan..tak pe g je downtown murahhh hihi

myfara FLK berkata...

hari tu yasmin buat tangan dan kaki..nie yg baru dia buat kat tangan je..klu tahu awal2 kat downtown murah aritu lagi dah wat tak de lah membazir duit..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...