Pengikut

Rabu, 27 Mac 2013

Majlis Persandingan Meraikan Cinta Yasmin & Azrimal

Pada 24/3/2013 Ahad diadakan majlis persandingan utk sebelah perempuan (Yasmin) untuk sebelah lelaki (Azrimal) akan diadakan Ahad ini 31/3/2013.

Mengikut lokasi awal sepatutnya majlis persandingan pasangan pengantin ini akan diadakan di Gelanggang Futsal KAMARA,Kg. Malaysia Raya tapi disaat akhir terpaksa tukar kerana gelanggang futsal tengah dalam pengubahsuaian tue yang diadakan di rumah sewa Yasmin.Tak jauh pun dari gelanggang futsal dan tak jauh pun dari rumah mama.



 Tue dia pasangan pengantin sama cantik sama padan telah ditemukan setelah berpisah seketika selepas akad nikah.

Sorry kawan-kawan gambar masa duduk dipelamin tak ada,nie pun aku ambil kat FB photographer dorang.


Selepas makan beradap suap menyuap dorang baling gula-gula dan sedikit wang syiling pada tetamu.Orang Johor kan suka buat benda-benda nie,nasib tak buat tol klu tak aku dok depan minta duit..Kononnye nak bagi budak-budak tapi mak bapak budak pun ada gak join..Aku dan Aby pun sama naik nak gak kutip tapi kami kutip duit je gula-gula tak nak lah.Aku dapat 70 sen je ok lah tue kan Aby plak dapat seringgit lebih tapi baik hati pi pulang balik kat Yasmin..Rugi-rugi..Apalah Aby nie orang ambil je..

Yasmin kamu sangat cantik dengan persalinan baju persandingan ini dan kamu Azrimal sangat segak...



***semua gambar ini dari clickr.photodesign 
***gambar selanjutnya sila klik clickr.photodesign 

1 ulasan :

aLyNnZ berkata...

cantik kedua2 mempelai..pic kedua nmpk happy meriahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...