Pengikut

Isnin, 7 April 2014

Beli ampaian baju di KST DISPLAY SYSTEM

Disebabkan almari dah penuh dengan baju aku dan krul,aku pun bagi cadangan kat krul beli ampai baju.Teringat dulu pernah berjalan kat Kenanga (KWC) dengan family,aku dan abah ada masuk 1 kedai yang jual barang-barang orang berniaga seperti ampai baju,hanger,plastik,tag harga,patung2 dll.Dan aku cakap dgn abah nanti nak beli satu buat gantung baju kalau almari dah penuh dengan baju rupanye betul memang kena beli gak akhirnye.Untunglah masuk ke kedai tue kalau tak hentak kepala kat dinding tak tau nak cari kat mana.

Aku beli 2 layer boleh letak bawah dan atas..Nanti boleh letak baju baru lagi.hihihi..




pasang sendiri ok,tak ada disediakan kertas panduan memasang pandai-pandailah pasang sendiri...Malam tue jugak krul pasangkan ampai nie aku bantu tolong pulaskan screw je..


Nie paling tinggi klu nak rendah,turunkan dan alih screwnye..Oh ya sebelum terlupa harga asalnye RM125 after diskaun RM120 alah kurang RM5 saje,puas aku minta murah siap cakap bukan nak buat berniaga nak letak kat rumah tak gak dibagi murah lagi.Tak pe lah boleh lah kang nak cari tempat lain tak tau tak jumpa..


Siap beli accessori nye..Yang nie harganye RM1.80..Boleh digantung juga baju tapi tak boleh banyak sangat nanti patah..Krul lah nak beli aku ok kan je,nampak lawa lah sikit..


Nie contoh je tau..nanti nak rombak balik mungkin baju nie nak simpan dalam almari, baju kerje kami mungkin sidai guna ampai nie..


So kalau korang nak beli terus cari kat kedai nie ditingkat 5..Macam-macam jenis ampaian dijual ko nak bulat,nak lebar nak senget semua ada.
Sila abaikan gambar patung bogel tue..



1 ulasan :

maszmadi berkata...

kat umah ada 2, satu untuk sidai baju satu untuk sangkut baju kerja, yang untuk sangkut baju kerja tu dah siap extend kiir kanan biar panjang, tapi dah x muat nak gantung baju..... macam nak kena beli lagi jerk..... huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...