Pengikut

Isnin, 7 April 2014

PoKoK CiLi

Huureeiii !!! arinie dapat pokok cili dari kak yatie..Sekian lama aku nantikan akhirnya dapat jugak.minta anak pokok saja sekali dapat dengan buahnye sekali..



Walaupun kecil tapi dah berbunga dan berbuah..

Aku dah terbayang nak tanam kat belakang rumah nanti..Sebelum kak yatie tinggalkan pokok cili nie sempat dia bagi nasihat kat pokok cili supaya segar dan hidup di bawah jagaan aku..InsyaAllah kak yatie mai dan krul akan jaga pokok cili nie,harap-harap tangan ne sejuk lah nak menanam dan berkebun..



1 ulasan :

aLyNnZ berkata...

akak pun dapat kyt bagi seronokkan..tapi jenis cili tak sama kot..harap2 menjadi ler pokok cili yg kyt bg pd akak tuu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...