Pengikut

Sabtu, 7 Februari 2015

:: menginap di Hotel Seri Malaysia Kuantan ::

Sampai je Kuantan terus cari lokasi tempat  persandingan pengantin,dah jumpa lokasi baru cari hotel pulak.Abah belanja tidur di Hotel Seri Malaysia Kuantan.Terbaik lah abah..i love u abah..Nie kali ke-2 abah dan mama tidur disini sebab tahun lepas dorang dah tidur sini,anak paklong kahwin gak yang adik pada pengantin perempuan nie.Oh ya abah dah semakin sihat,baru tenang hati nie dah kurang nangis tapi hari-hari aku tetap doa pada Allah supaya baik kan kesihatan abah.






Dah jom kite tengok keadaan bilik hotel nie 

Masuk je muka pintu disebelah kanan ada almari baju siap diberi hanger baju


sebelah kiri pula toilet



kecil lah tempat shower dia dan airnye kecil tak puas mandi nasib 2 ari 1 malam.


nie je yang diberi,boleh lah dari tak ada


ke depan sikit ada katil.bantal 2 tapi ada 1 bantal lagi dalam alamari aku ambil aku tak cukup bantal tak lena nak tidur nanti.Tue pun bantal tutup muka aku guna kain tuala yg aku bawa dari rumah.


hello hello telefon ada jangan risau..seblah tue remote control tv


depan katil ada meja solet dan tv.


nak minum disediakan air mineral dan bahan bancuhan teh


ruang rehat,kerusi 2..tak de pun kita orang duduk jadi tempat sidai baju tudung dan tuala adalah..hihihi

Oh ya harga yang kami dapat utk 2 hari 1 malam rm128 sebilik sempena promosi kalau tak rm197 ok lah tue kan dah kurang banyak sangat tue.Bilik abah dan mama lebih kurang sama je tak banyak beza cuba beza katil bilikdi belah kiri katil bilik dorang kanan.





Tiada ulasan :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...