Jumaat, 6 Februari 2015

:: Sabtu 31 Januari & Ahad 1 Februari 2015 di Kuantan ::

Sabtu, tengah hari gerak ke kuantan untuk menghadiri majlis perkahwinan sepupu aku,anak pada  Pak Long aku abang pada mama..ha detail aku terangkan..Majlis diadakan waktu malam tue yang boleh gerak tengah hari.


Selamat pengantin baru buat sepupuku Norrizan dan Hanafiah semoga berbahagia hingga akhir hayat dan dikurniakan anak yang soleh dan solehah.Amin.

Sebenarnya mula-mula tak jadi pergi,tiba-tiba last minute mama kata jadi pergi plak kelam kelibut aku balik rumah kemas kain baju     ,kalau cakap awal-awal dapatlah gerak sama-sama dengan mak teh,pak usu dan mak ngah sekali.Sampai je kenduri semua terkejut mama dan kami sekelurga datang..Kecoh jap lah dorang adik beradik.hihhihi..surprise mama menjadi.

Ahad sebelum kami balik singgah jap kat Pantai Teluk Cempedak.




 :: sumber gambar dari facebook abah ::



habis jalan-jalan kat situ singgah sekejap rumah pak long.borak-borak itu ini minum makan baru gerak balik KL





 pengantin masa nie tak ada tidur rumah pengantin lelaki..tak dapat jumpa pengantin.

ha tue je lah aku nak story pasal sabtu ahad di kuantan..
k bye..



Tiada ulasan :