Rabu, 8 Julai 2015

Makan ape masa bersahur? 15 - 21 Ramadhan

15 Ramadhan - 2 Julai

Makan bubur lagi,semalam orang cafe bagi.Terlupa nak rebus telur masin tiba-tiba pagi tue dapat idea pecah telur buat telur hancur letak je atas bubur.Krul tak habis tak lalu katanye nak makan,faham sangat nasikan susah lah dia nak telan,aku bedal sampai habis.


Bubur Lambuk

16 Ramadhan - 3 Julai

Habiskan roti maka buat gini je lah kali nie tak ada telur.Yang depan krul punya,2 keping daging burger aku sekeping je sudah.


Roti Burger

17 Ramadhan - 4 Julai

Tidur rumah family maka sahur kena lah makan nasi,lauk pun lauk buka puasa semalam punya.Pedih perut aku pagi tue,pepagi dah bedal lauk pedas.


Udang Masak Lemak Cili Padi & sup Suhun Telur

18 Ramadhan - 5 Julai

Makan biskut cicah air milo panas.Makan biskut pun tak habis dari 4 pek makan 2 pek je,nampak tak begitu tak lalu nak makan sahur.



19 Ramadhan - 6 Julai20 Ramadhan - 7 Julai



Kemalasan melanda maka air masak dan seulas pisang je lah 2 hari berkenanan.Krul ok aku pun ok.

21 Ramadhan - 8 Julai

Arinie terbangun lambat alarm hp bunyi tak geti nak bangun nasib terjaga jadi sempat bersahur.Aku rebus sebungkus sosej dan buat air milo panas.


Sosej + milo panas


seminggu je lagi nak berpuasa..

Tiada ulasan :