Pengikut

Khamis, 30 Mei 2013

I pakai Tudung Bawal Manik + Reben arinie

Mai beratnye tudung ko arini...Berat?? Mana ada berat pun..



 Mungkin disebabkan nampak sarat dengan manik dan reben kot tue yg masing-masing kata demikian.Masa tudung bawal manik + reben nie  baru je kuar di Jalan TAR aku memang tak berkenan sama sekali nak beli nampak macam sarat sangat,tapi bila Linda asyik pakai je dengan pelbagai warna lama-lama aku pun terkenan di hati nak beli.Siap tanya tue nak gosok payah tak? Nak pakai nanti susah tak?? Dan mahal tak tudung ni???

You all punya lah tak berkenan di hati bila Linda cakap harganye RM10 je aku pun terus cakap ko tolong belikan lah utk aku warna oren bila senang-senang ko kuar pi pasar malam rumah ko ke Jalan TAR.Bukan kat situ dia belikan aku kat pasar pagi Shah Alam dia belikan utk aku.Amek ko bukan main jauh belikan utk aku..

Arini batik disebabkan tak ada tudung warna oren tue yg aku pakai dengan tudung bawal manik + reben..So comel tak myfara pakai tudung nie??? Kak Ton jgn nak marah i yea..

pandangan atas

 pandangan sisi

pandangan belakang

Nanti-nanti nak kirim lagi Linda belikan warna yang lain plak..Boleh kan Linda..



***arinie pun Linda pakai tudung manik-manik klik disini


2 ulasan :

Sue-Rya Qistina berkata...

cantik kan. cantik jugak modelnya :)

myfara FLK berkata...

modelnye malu kucing..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...