Pengikut

Jumaat, 31 Mei 2013

... Tinggi Melangit Pokok Kaktus Aku Sekarang ...

Nie gambar tinggi melangit pokok kaktus aku sekarang yang di snap petang tadi kat rumah mama.

    maaf kualiti gambar kurang memuaskan

Dan yang ini pula gambar tinggi melangit pokok kaktus aku pada Oktober 2012 yang lalu.




Cuba perhatikan ape perbezaan yang ada?

 Adakan perbezaan.Ok let me tell u..

Pokok kaktus aku ada dahan yang dah kena cantas (sedihnye) dan ada yang sebahagian dahan tumbuh dengan lebat sekali (suka i tau).Bukan tue je pokok kaktus nie sudah meninggi naik ke udara.Sesuai sangat aku namakan tinggi melangit pokok kaktus aku,seolah-olah pokok kaktus nie mendengar kata untuk terus tumbuh meninggi.

Dalam tengok-tengok tadi abah kata dahan belah kanan nak kena cantas sebab dah melendut boleh cederakan kepala jika lalu sebelah pokok tue.Aku memang tak bagi tapi dah abah cakap macam gitu kang ada yang cedera payah plak.Siap ingatkan abah dah cantas nanti dahan tue kasi tanam kat tempat lain.Sayang dibuang begitu je.Kalau rumah aku nie ada tanah memang aku ambil tanam kat rumah.

Harap-harap pokok kaktus nie tak tumbang ke tanah..

Tiada ulasan :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...