Pengikut

Selasa, 3 Mei 2011

...Brands vs HiGoat...



2 produk nie mai makan untuk jaga kesihatan tubuh badan sama ada dalaman @ luaran.InnerShine nie dah masuk 3 kotak,mai hanya makan sebotol seminggu pada setiap isnin.Nape sebotol setiap minggu coz 1 kotak nie ada 6 biji botol kecil, mengikut calander setiap bulan kan ada 5 minggu so jimatlah takkan tiap2 minggu nak beli je kopak lah duit aku..

Manakala susu HiGoat nie pula baru masuk 2 kotak.Ha nie ikut suka mai je bila nak minum biasalah org susah nak minum susu lah katakan,tapi alhamdulillah susu kambing nie mai boleh minum rasanye tak terasa susu sangat kiranye tak muaklah nak munum dan meloyakan. Oh ya sekotak nie ada ada 15 paket kecil.

Kat bawah nie mai ada sharekan kebaikan 2 produk nie


--------------------------------------------- ll --------------------------------------------

InnerShine Pati Beri


* Untuk mata cantik berseri
* Segarkan mata anda setiap hari dengan InnerShine Pati Beri
* Kebaikan semula jadinya pasti menyerikan lagi hari anda !

Brands InnerShine Pati Beri mengandungi 7 jenis beri-Blueberry,Strawberry,Elderberry,Acai Berry,Blackcurrant Cranberry dan Chokeberry yang dipilih khas daripada Eropah dan Amerika.Produk ini tinggi dengan Vitamin A,C,E dan Zink serta tidak mengandungi bahan pengawet.Vitamin A adalah penting untuk mata dan Vitamin E pula penting untuk perlindungan sel-sel tubuh termasuk sel-sel mata daripada pengoksidaan.


--------------------------------------------- ll --------------------------------------------

 HiGoat



Baik pada mereka yang alah pada susu lembu.Kaya dengan protein,enzim-enzim dan Vitamin A yang penting untuk kesihatan.Menolong mencegah kanser,merawat gastrik,ulser perut,penyakit kuning,asma (lelah),susah tidur,penyakit kulit,hepatitis A,migran dan buah pinggang.Menguatkan sistem imunisi paru-paru juga bersifat anti-athritis (inflamasi sendi).Mengimbangkan kandungan gula dalam darah dan meningkatkan daya kepekaan dan tumpuan.

Tiada ulasan :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...