Pengikut

Isnin, 23 Mei 2011

Nasi tapauuuuwe

Salam semua cam mana arinie korang,ada baik kah???..Korang tau tak ape tue nasi tapauuuuwe..Hehehehehehehe.Pikir lah ape kebenda tue????? Pikir pikir pikir pikir...Tet tet tet masa dah tamat,tak pelah kasi scroll je ke bawah...

v

v
v

v

v
v

v

v
v

v

v
v



Haaa nie lah nasi tapauuuuwe..^__^ Nasi yg diletakkan dlm tapauwe..Tue pun korang X blh pikir.Selalukan kite nampak & letak nasi dlm tapauwe..


Nasi nie hubby dpt masa dia training futsall.Dia kata setiap sorg akan dpt 1 bekas utk makan lepas habis traning but hubby X lalu nak makan penat2 tue yg dia bawa balik makan sama2 dgn mai.Mesti korang tanya kata setiap sorg dpt 1 bekas but asal plak ada 2 bekas nie? Actually ada sorg X nak tue yg dia ambil bawa balik..


Ayam nie plak bukan dpt yea,ayam nie beli semalam kat Jusco Wangsa Maju.Semalam ingat nak makan sudahnye sikit pun X terusik coz mlm tue pi makan plak satey kat highway Awan Besar udah kenyang kasi simpan je lah.Tue yg penganggat balik boleh makan dgn nasi tapauuuuwe nie..

Bak kata org jgn membazir org dah bagi kita ambil je..Lagi pun senang X payah masak.Tue yg sebenarnye.hehehehehehehe

Bijak Bijak

^__*

Tiada ulasan :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...