Pengikut

Jumaat, 27 Mei 2011

OMG my Sweet

Oh my god my sweet car!!!....:-(

sila abaikan pelekat P tue yea. Mai dah lesen full tue hanya strategi utk memperdayakan org supaya dpt simpati bila susah sgt nak cilok..hehehe..bijak tak...


Sedih siut sweet mai pecah dibahagian cermin belakang,agaknye mungkin disebabkan cuaca panas.Hopefully tekaan mai tue betul,tp klu ade org gatal tangan  saje je nak pecahkan memang mai sumpah kereta dia plak jahanam..Aaduh mentang2 lah dah gaji macam2 plak benda jadi saje je nak kena kuarkan duit.Sweet2 nasib lah kau pecah cermin je,klu remuk mau aku pengsan seminggu...

 ...before...

...after...

Thanks hubby help bawa pg kedai gantikan cermin baru & siap tintedkan sekali..
LOVE U HUBBY



2 ulasan :

KhaiZa berkata...

dugaaan.. erm... nasib baik bukan cermin depan..

aLyNnZ berkata...

ishh..teruknyer retak seribu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...