Pengikut

Khamis, 18 April 2013

Kotornye Kipas

Padanlah beberape hari nie angin kipas siling kat ruang tamu tak berape nak rasa sangat ingatkan cuaca kat luar memang panas rupanye kipas siling yang kotor bebenor.Nak salahkan siapa suami @ isteri?

Aku tak salah nie salah hubby,tugas membersihkan kipas siling setiap tempat memang dah termaktub tugas dia.Tak kan lah nak suruh aku bersihkan agak-agaklah kan panjat memanjat kan tugas lelaki.Tak sopan kerja tue dilakukan oleh wanita.

Hubby sila ringan tulang bersihkan kipas siling nie yea,U tak nak buat I kutil-kutil U nanti baru U tau.

3 ulasan :

Z.U.E berkata...

nasib baik kipas aku kaler itamm.. tapi kan nampak jugak :P

myfara FLK berkata...

Ermm tak perasan nanti bila berabuk.

Rosalinda berkata...

habislah..nie mesti husband ko cepat-cepat menyorok bwh meja..nanti ko cari nak kutil..hihhihih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...