Pengikut

Isnin, 15 April 2013

Si Kaloi Yang Pemalu

Setelah Si Kelisa sudah mati Si Kaloi nie lah penyeri dalam akuarium tue.Sikap Si Kaloi nie sangat pemalu kalau bagi makan dan kita memerhatikan dia jangan harap dia nak makan.Bila kite tinggalkan dia baru dia makan dengan rakusnye,tau tau dah habis makan semuanye.Si Kaloi nie bagi makan bijirin kecil2 tue lambat nak makan memilih plak dia nak makan anak udang je.Si Kaloi ko nie mengada-ngada sangat lah.

Sikap pemalu dia yang aku perasan lagi,susah sangat nak ambil gambar dia.Kejap-kejap menyorok kat belakang pokok,kejap-kejap paling muka.Si Kaloi nie poyo lah ingat dia artis sangat ke nak ambil gambar elak-elak.

Macam mana pun sayang ko Si Kaloi Yang Pemalu.


6 ulasan :

aLyNnZ berkata...

Owh ni ke kaloi..cantiknyer ikan kaloi akak ingat bese2 jer..

myfara FLK berkata...

nie lah kaloi kak..tak sabar nak tunggu dia besar..

Nor Iman Hashim berkata...

aik nampak dlm gbr cam beso jew mai...cam ikan talapia pon ade gak sikit2...

Z.U.E berkata...

kalau kalau pandai jaga dia akan jinak.. nak-nak kalau kita selalu belai & bela dari kecik. dulu aku bela masa dok JB. bila dah pindah bagi kat orang, dari besar tapak tangan sampai besar lengan dah.. tahan lasak kaloi ni

myfara FLK berkata...

Si Kaloi nie dah besar tapak tangan kite..

myfara FLK berkata...

harap2 si kaloi nie membesar dengan gemuknye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...