Pengikut

Isnin, 22 April 2013

"Salah Bantal"

Aduh duh duh sakit plak leher sebelah kanan nie..aku rasa aku salah bantal kot tido malam tadi nie.Sejak bila plak aku tido lasak.Aku nie bangsa tertip je bila tido..Dah rasa macam robot plak kalau nak toleh ke kanan aku kena gerakkan sekali badan aku.Kalau aku tolehkan kepala je memang terus tangkap sakitnye..

Solat tadi pelahan-lahan aku toleh belah kanan nak bagi salam.Harap-harap sakit leher nie cepat sembuh..Teringat pesan mama dulu petua hilangkan rasa sakit pasal salah bantal,bantal yang kita gunakan tue dijemurkan kat bawah cahaya matahari seharian tapi aku nie duduk kuaters tang mana nak jemurnye, jemur kat ampaian boleh kot kena gak lah cuaca panas tue kan..Besok pagi kalau sakit gak aku jemurlah bantal tue kat luar tapi malam nie aku rasa nak letak minyak panas je lah bagi hilang sikit sakitnye..


Tiada ulasan :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...