Jumaat, 3 Mei 2013

perang PREMIUM BEAUTIFUL vs ALKEN


PREMIUM BEAUTIFUL                                                             ALKEN

Wanita mana yang tak nak kurus lagi ramping bak kerengga baik yang belum kahwin mahupun yang sudah berkahwin, lagi-lagi pada wanita yang sudah beranak pinak.Aku yang belum ada anak nie pun tiap-tiap hari dok tanya kat hubby,adakah aku nie gemuk.Tiap kali ditanya mesti dia akan cakap aku kurus,tapi aku rasa sebaliknye.Paling ketara sekali tang perut memang banyak lemak berlehihan.

Dulu kat opis nie sibuk dengan korset Premium Beautiful (PB),sorang dah mula pakai adalah lepas tue sipolan sipolan lain ikut pakai.Ada juga yang nampak hasilnye dari yg berisi dah mula nampak kurusnye dan yang kurus terserlah pinggangnye yang ramping.

Sekarang nie Alken pula mula dijual di opis.Mulalah penjual Alken telefon sipolan tue sipolan ni ajak beli.Kang tersalah telefon sipolan tue dah guna PB so kenalah cari yang lain.

Tepuk dada tanya selera,kalau rasa ia berguna dan berbaloi utk diri sendiri bolehlah beli dan guna pakai.Benda nie nak beli bukannye murah rm100 rm200 tapi beribu.Aku percaya mulut kata tak nak tapi hati memberontak kata nak beli.

Fikir betul-betul yea sebelum benda nie dok tersimpan dalam almari saje..


3 ulasan :

suwara entertainment berkata...

mmg best pakai PB ni. kita dah amalkan since thn lps lagi. tup tup, preggy pulak. terpaksalah gantung PB wat sementara waktu. nnt pas abis berpantang, kena start pakai semula. pakai PB ni yg bagusnya, dpt kawal pemakanan kita :)

nadiakeeza berkata...

sambil angkat tgn tggi2.. sy pn pengguna PB.. da tahun ke2.. siyess.. ohsem..

pk panjang2.. jgn ikut hati..okeh

lylieiqmal berkata...

yeah! saya pengguna yang tak berjaya! kkakakaaka...