Selasa, 11 Ogos 2015

- Baju Raya myfara Dan amirah Sama -

Baju lace nie adalah salah satu baju yang kami tempah sama fesyennye baik dari pemilihan material kainnye hinggalah ke lacenye.selalunye yang akan membezakan kami adalah warna kain dan warna tudung.


Sampaikan ke lengan pun sama stailnye..masing-masing ada butang di lengan baju..Oh ya ada l perbezaan antara kami, amirah ada letak labuci di lace pada lengan baju manakala aku biarkan kosong begitu je,amirah memang rajin jahit manik aku nie bukan malas tapi tak geti sebenarnye.

Posing mosing jap yea,aku ajak amirah berposing dia pun layankan je ikut kepala aku nie.


Try posing sambil berjalan kekonon ala model sedang catwalk..Banyak kali gak lah kami try buat sudahnye nie je yang terbaik gambarnye.

Lepas tue idea aku lagi kite try posing ala-ala bercakap konon macam candid sambil berjalan sekali jadi macam nie.
Aku suka wei gambar nie nampak sangat aksi candidnye dengan beria-ria aku cakap yang amirah beria-ria macam faham ape yang aku cakap, padahal aku main cakap je ape-ape tah masa tue..

Tiada ulasan :