Pengikut

Selasa, 25 Ogos 2015

Orang Kepong Beli 3 Pasu RJ

Alhamdulillah,terima kasih yea Ekin sudi beli bunga RJ nie dari kite.Kite jual yea Ekin.

Ekin request nak pasu gantung nak gantung kat balkoni rumah dia..Dok kuarters katanye agak terhad balkoni nak letak bunga kat bawah..Kite paham Ekin dulu pun kite duduk gak kuarters.Rindu plak rumah lama.

Harga untuk pasu gantung lain yea kawan-kawan,aku jual sepasu gantung nie RM15 naik RM5 je tak banyak mana pun kalau kat Sg. Buloh lagi mahal.Kalau bukan pasu gantung harga masih sama RM10 sahaja.


  nie lah 3 pasunye yang Ekin beli untung kamu Ekin 3 pasu nie daun dan bunganye tengah lebat.3 pasu nie bunganye berlapis


Krul banyak kali cakap yang pasu RJ hujung tue bunganye lebat tak payahlah dijual,mana boleh dah janji kena lah jual yang lain kan banyak besok lusa lebat lah pasu yang lain tue.

Dan hari ahad lepas aku dan krul hantar 3 pasu RJ nie pada tuan barunye,bukan hantar kat Kepong pun kami janji temu kat depan Hospital Sg. Buloh je.


Sebelum balik mari ambil gambar kenang-kenangan dulu dengan Ekin.2 pasu dah selamat masuk dalam kereta dia.

Pada sesape nak beli aku jual Sepasu Ros Jepun Berlapis RM10,Sepasu Ros Jepun Selapis RM15 dan tambah RM5 untung pasu gantung.Oh ya nak beli kerantan Ros Jepun boleh.Sila wasap saya jika berminat 012 - 3296405..


Tiada ulasan :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...