Isnin, 24 Ogos 2015

Sekawan Berposing - Tema Merah Mak Ngah

 Jumaat lepas kami sekawan sekali lagi plan pakai baju sama warna,pilihan warna kami kali ni ialah warna MERAH.

Kredit to Aizat (unit IT) sudi tolong ambil gambar kami sekawan pakai camera DSLR dia.Terima kasih Aizat.




Serius aku dan kawan-kawan sangat berpuas hati dengan gambar yang Aizat ambilkan,semua gambar nampak cantik je.

Camera cantik haruslah ambil gambar sorang-sorang.


Kak Lyn



Amirah



Rinie


Linda



Wan



maifarah

cantik tak maifarah?

Kali nie tak ada gaya siblings okey,gaya berdiri di tangga je.Gambar tak banyak aku letak kang muntah merah plak korang.





model tudung jenama Ariani uolls..Ariani sila bayar payment kat mereka dorang dah tolong gayakan tudung kamu tue.


gaya bebas ikut suka lah nak buat ape..aku dah kenape buat gitu ape yang terkejut sangatnye.

Gaya berjalan ala catwalk harus ada,konon nak ambil ramai-ramai tapi dorang naik atas ofis cepat plak tinggal amirah je.




amacam jadi tak gaya kami ber'catwalk berdua berbanding gambar sebelum nie. 


Amirah jalan sweet je



ewah lengang kangkung aku berjalan nak control ayu lah konon padahal jalan bersepah sebenarnye.hihihi..



nie gambar candid,walaupun candid aku tengok cantik gak.

ok tue je gambar yang mak ngah nak tunjuk kat korang,cau cin cau..



Tiada ulasan :