Pengikut

Khamis, 20 Ogos 2015

Tema Mak Ko HIJAU : Open House Office

Tahun ini kami sekawan memilih tema baju raya warna Mak Ko HIJAU..ala warna HIJAU lah uolls.

 myfara-rinie-wan-amirah-linda

Kalau ikut perancangan tahun lepas kami sekawan nak beli segulung kain, lepas tu buatlah fesyen baju ape yang nak buat.Sudahnye hampeh tak jadi beli segulung kain kami beli kain sendiri-sendiri tapi mesti beli warna yang sama iaitu hijau.

Oh ya Wan welcome to the club.Wan staff baru sama bahagian dengan kami,kami ajak dia sama-sama pakai baju warna hijau.Wan pakai tudung hijau je tak dapat pakai baju warna hijau katanye tak ada baju warna tue,kira boleh lah wan asalkan masih ikut tema Hijau.


muah cikit untuk korang.

Tahun depan punya tema kami dah fikir dah pun,warna ape tunggu ok.InsyaAllah panjang umur sempat sambut raya tahun depan aku up yea gambar raya aku dengan kekawan.



2 ulasan :

kisah earty berkata...

singgah petang... cantik baju korang :)

myfara FLK berkata...

terima kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...