Pengikut

Rabu, 26 Ogos 2015

Siti Kempas beli lagi RJ

Alhamdulillah,Allah bagi lagi rezeki lagi.

Sabtu lepas 3 pasu RJ aku trim kasi potong pendek-pendek ikut bulatan pasu bunga.Lebihan dari keratan RJ yang ditrim tadi nak dibuang sayang plak,aku asingkan keratan yang elok-elok kemudian wasap RJ tue kat Siti Kempas.Kalau dia nak beli aku jual je lah kalau tak aku bagi je lah kat member opis.

RJ selapis kecil Kuning
RJ selapis kecil Merah


Dalam tengah hari, Siti balas wasap dia setuju nak beli.Terima kasih Siti sudi beli RJ kali ke-2 dari kite.

Hari isnin aku minta Krul pos kan dan semalam Siti wasap katanye dah sampai.




2 dari 3 pasu RJ nie lah aku trimnye,tapi nie gambar lama gambar terbaru aku ada snap tapi terdelete plak dlm handphone.

Bunga RJ nie aku belum pernah jual lagi,nanti lah aku nak cuba letak dalam pasu putih lepas tue cuba jual.Berape ringgit kemudian cite biar ada dulu bunganye.


Nak beli RJ @ Ros Jepun WhatsApp Maifarah di no. 012 -329 6405


Tiada ulasan :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...