Pengikut

Isnin, 18 Februari 2013

Ayam Penyet

Semalam aku dan hubby sesaje pergi ke Mydin Subang...Konon nak beli baju tapi hampeh 1 pun tak berkenan dihati..Perut lapar plak masa tue padahal sebelum kuar rumah dah makan nasi ayam.Macam-macam tekak nie nak makan,jalan-jalan nampak Restoren Ayam Penyet (AP).Dah lama tak makan kat AP so ajak hubby makan kat situ.

Kalau boleh nak makan macam-macam takut tak habis maka nie je laha kami makan..



Minuman : Juice Snow Shake Mango dan Teh Tarik
Makanan : Nasi Putih 2,Terung Penyet, Rendang Ayam Sapi Padang Asli dan Ayam Masak Habang

Aku habis nasi sepingan,hubby je tak habis makan nasi.Nampak sangat perut aku nie perut buaya dah makan nasi kat rumah boleh lagi melantak nasi lagi kat luar..

3 ulasan :

Sue-Rya Qistina berkata...

paling best kitorg pernah makan kat ayam penyet ria. sambal dia sgt marvellous. pernah gak try kt ayam penyet AP ni, tapi cam kureng sikit. maybe x kena ngan tekak kot. huhuhu

myfara FLK berkata...

Sue-Rya Qistina : tengok tempat gak aritu kite ada makan kat wangsa walk sedap sgt..lebih pedas..

wan nurul hezrina abd halim berkata...

ayam penyet nie tgk tempat..certain tempat sedap..kadang tak sedap=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...