Pengikut

Rabu, 6 Februari 2013

Kejutan dari Linda-Hadiah utk Birthday

Linda,ko buat aku rasa macam kanak-kanak rebina lah.Tak sangka aku dah nak akhir usia 20an nie masih lagi ada org nak bagi hadiah.

Linda nanti birthday ko aku balas balik yea hadiah..Kena fikir nie nak bagi hadiah ape kat ko.

Sebenarnya Birthday aku lagi 2 hari,tapi Linda bagi awal kerana dia akan berMC 2 minggu kerana tak sihat,sakit ape biar lah dia sendiri bercerita.Sebab tue lah dia bagi awal takut tak sempat nak bagi nanti bila tarikh Birthday aku.

Terima kasih Linda bagi hadiah pada aku..aku suka sangat kain yang ko kasi tue boleh lah tambah lagi sepasang baju raya aku tahun nie.

Oh ya aku berkongsi bulan yang sama sambut birthday,aku 8 Feb manakala Linda 25 Feb.



3 ulasan :

Sue-Rya Qistina berkata...

wahhh...dpt hadiah birthday in advance la. hehehe

aslinda wati berkata...

hehehehe..birthday aku x yah bg la..aku lama sgt tinggalkan ko..kain tu kain lin yg pilih..kalo aku pilih takt ko x kenan plak..aku kan suka kaler pelik2..hahaha

myfara FLK berkata...

ikut suka aku lah nak bagi ke tak..klu susah sgt aku bagi ko cuti je time aritu tue..(macam lah kuasa bagi cuti tue aku yang luluskan)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...