Pengikut

Khamis, 28 Februari 2013

kembali TUMBUH pokok daun kari yang gondol tue


Meh tengok sini Sue-Rya Qistina , Nao Mei , aLyNnZ , Amyra Chuari , PUANSTOBERI , cik pelangi , wan nurul hezrina abd halim dan terutama sekali aslinda wati 




hati aku berbunga-bunga ceria melihat perkembangan  pokok daun kari yang gondol dulu sekarang semakin hari semakin tumbuh lebat..

Terima kasih Linda bagi petua supaya letak hampas teh kat pokok...

Linda aku akan jaga pokok daun kari nie elok2 supaya jadi macam pokok daun kari ko yang sangat lebat tue..


8 ulasan :

Sue-Rya Qistina berkata...

alhamdulillah..akhirnya tumbuh kembali ye. daunnya pun gemok2 gitu. :)

cik pelangi berkata...

Alhamdulillah... akhirnya klua balik daun2 tu.. haaa, simpan dlm uma.. biase la budak2 main masak2 kotnyer..

Rosalinda berkata...

best nye...aku punye dulu pun cam tu gak mai...bangun pagi abis besepah daunye..kat lantai...mmg hangin...tapi skg bila tinggal lama bukan dau batang pokok pun dah selamat..hihihihi

Luv berkata...

bestnye.. nak try jugak la.. tp camne nak beli benih pokok kari ni mai?

aslinda wati berkata...

kesabaran tu membawa kebahgaian..ibarat daun kari yg gondol tumbuh blik...hahaahaha...hope lebat mcm aku ye..

maszmadi berkata...

hah, lepas ni tiap2 ari lah mai masak kari yerk..... nallek

yatd berkata...

hai salam knalan..

i punye pokok kari gondol jugak,nnti blik nk cuba petua tu....

jom la ke blog saya juga....

aLyNnZ berkata...

ishhh jealousnyer tgk pokok kari mai..elok menghijau..best2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...