Pengikut

Jumaat, 8 Februari 2013

dApAt hADiAh dari Hubby - En. BALMER watch D tangan

5.45 alarm jam handphone berbunyi,aku bangun dengan langkah longlai masuk ke bilik 1 lagi nak ambil kain tuala utk mandi.Masuk ke bilik tanpa membuka lampu terpandang terus ke aras meja solek,eh apasal ada kotak atas meja nie barang ape yang aku tak simpan dalam laci.

Terus buka lampu dalam mata terkebil-kebil kena cahaya lampu pandang sekali lagi ke meja solek sekali ada kotak hadiah weii...Terus capai kotak hadiah dan teriak panggil hubby,sambil-sambil tue tangan nie terus membuka kad dan baca isi kad tue..So sweet..Hubby datang je ke bilik terus aku bagi ciuman air liur basi ke pipi dia dan ucap terima kasih banyak-banyak.Aku tanya hubby kasi hadiah ape dia suruh buka dan tengok sendiri..bengong aku nie ada ke patut pi tanya hadiah ape,tengok lah sendiri baru lah gempak kan.

Buka-buka je jeng jeng jenggg..En.BALMER WATCH rupanya..Alhamdulillah dimurahkan rezeki..



best best dapat jam baru..tapi besar sikit petang kang nak pi potong sikit..

Boleh plak pepagi tadi aku membebel kat hubby asal bagi hadiah,aku sebenarnya dah bagi amaran keras kat dia (start je bulan 2) kata tak nak hadiah utk birthday aku dan tak payah juga bagi bunga kat opis.pok pek pok pek sekali hubby boleh kata "setahun sekali je bagi hadiah lagi pun hadiah yg saya bagi bukannye mahal pun ada rezeki lebih tue saya bagi"..

Terus senyap aku,zip terus mulut..Yelah hubby sayang terima hadiah nie terima kasih lah ingat hari birthday sayang dan bagi hadiah..Aku sambung balik cakap nanti birthday hubby tahun nie sayang bagi hadiah ok..Dia plak pok pek kata tak payah dia suruh aku simpan je duit tak payah susah-susah beli hadiah..Eh mana boleh sape suruh bagi hadiah kan..maka orang berbudi kite kena lah berbahasa..So hubby u tunggu ok hadiah ape yang i nak bagi..U jangan terperanjat beruk plak nanti..(ape ek nak belikan tahun nie kena pk betul2 nie hadiah anniversary lagi nak kena bagi)

Aku jadi serba salah plak mana satu nak pakai,jam dari abah atau jam dari hubby nie...aku bukannye suka tukar-tukar pakai jam selagi tak rosak selagi tue lah aku pakai.Adui ditelan mati emak diluah mati bapa...kang pakai salah 1 mesti ada yg merajuk..ahhhh macam mana nie..Tapi yang pastinye aku akan pakai kat Perlis besok..Nantilah kena cakap dengan abah takut abah merajuk hari tue beria-ria suruh abah belikan jam utk aku [disini]

Kepada hubby thanks again for giving me En. BALMER watch.I like it and I really love U..

3 ulasan :

Amyra Chuari berkata...

so, sweet la... rezeki jgn ditolak, Mai...

Sue-Rya Qistina berkata...

rezeki rezeki. syukur alhamdulillah. nak2 hadiah dari org yg kita sayang :)

Tanpa Nama berkata...

Now I am going away to do my breakfast, when having my breakfast coming over again to read additional news.


My web page; バーバリー 時計

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...