Selasa, 9 Mei 2017

24 April 2017 - Ke Muzium Marin Labuan

Lokasi pertama bawa abah dan mama berjalan ke Muzium Marin Labuan.

Kita kasi tenangkan minda sikit,penatkan semalam naik flight jom tengok ikan-ikan berenang dalam akuarium.

Kita kasi chance abah dan mama bergambar buat kenang-kenangan nanti balik KL boleh tunjuk gambar kat kawan-kawan dan bercerita.



eh terselit plak gambar kami berdua






hanya abah dan mama je naik ke tingkat atas.


mama cakap mama pegang dugong tu,siap aku kena perli lagi mama cakap dengan abah dugong batu nie kaklong takut.Aku bukan takut sangat tapi aku geli tengok muka dugong nie lepas tu badan dia hitam legam.

Abah ambil gambar kat tulang ikan paus.Aku gak tak dapat ambil gambar kat ikan paus nie, nie semua si dugong hitam legam punya pasal asal ada kat terpi lorong tue.



habis tengok ikan kami jalan-jalan dipersisiran Pantai Tanjung Purun berehat disitu sambil tengok bot,kapal dan kapal layar kebetulan ada sukan air masa tue.



*** klik disini tentang Muzium Marin Labuan yang aku pergi tempoh hari


Tiada ulasan :