Pengikut

Rabu, 10 Mei 2017

Kampung Patau-Patau 2 @ Kampung Air

Singgah sebentar di Kampung Patau-Patau 2 @ Kampung Air.

Deretan rumah kayu yang dibina atas permukaan air.


boleh je nak berjalan masuk ke kampung nie tapi kami tidak masuk sebab takut nak lalu kat jambatan kayu tue yang tiada pemegang kanan kiri kot lah tersalah pijak mau terjatuh dalam air.

Kami hanya perhatikan dari tepi jalan sahaja.


dapat dilihat perahu atau bot kecil disetiap rumah kayu ni.sambil memerhati kampung air nie lalu lalang pula bot kecil seperti sampan depan kami dan di sebelah kiri ada nelayan tengah betulkan jalanye.



Nampak tak bot kecil di belakang mama

untuk lebih info boleh baca disini 


matahari memancar ke muka

sampah sarap pun banyak gak di gigi air mungkin terjatuh atau pembuagan dari penduduk kawasan tersebut.Dapat juga tengok ikan kecil berenang di gigian air nie


Kalau datang Labuan singgahlah yea di Kampung Patau-patau 2 @ Kampung Air,kat KL tak ada kampung atas air nie

Tiada ulasan :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...