Pengikut

Isnin, 22 Mei 2017

Makan seefood di Glam Station's No.3

Malam tue abang herry (my cousin) belanja makan malam kami.

Bang herry bawa kami kesini Glam Station's No.3

Terbeliak biji mata aku dari mula masuk sampai ke belakang semua makanan laut segar-segar belaka.

setiap gerai memanggil pelanggan untuk masuk ke kedai masing-masing.

Kami ikut je mana ynag abang heery nak bawa makan.



banag herry bawa kedai yang paling hujung sekali,lepas tue suruh kami pilih ape je nak makan,aku pilib lobster lah kan.











 ketam

1 ekor lobster

Ada lagi kami makan tak sempat nak ambil gambar segan dengan abang herry,yang lain adalah ikan siakap,sotong dan udang.

Disebabkan siang aku dah makan nasi malam ni aku hanya gatah lauk je,yang paling best lobster tue sebelah je aku sorang yang makan,hahaha..


Tiada ulasan :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...