Isnin, 8 Mei 2017

Bercuti di Labuan dan Sabah

ALHAMDULILLAH Allah murahkan rezeki dapat berjumpa Krul dan dapat bawa sekali abah dan mama bercuti.

23-29 April 2017 lalu kami berempat bercuti di Labuan dan Sabah.

Macam di Labuan tue aku bawalah abah dan mama berjalan di tempat-tempat yang kali pertama aku datang sana dulu antaranya  Muzium Marin Labuan,Ujana Kewangan,Muzium Chimney dll.

Di Sabah pula memang pertama kali bagi aku krul dan mama,abah dah penah datang berkursus disana.

Di Sabah ada kejadian kemalangan kecil berlaku ke atas mama,cemas dibuatnye rasa menyesal pun ada.

Cerita selanjutnya pasal percutian nie esok lusa aku up date yea.Aku akan mulakan dengan cerita di Labuan dulu kemudian baru Sabah yea.

Up dulu 1 gambar kami berempat di Desa Dairy Farm,Kundasang.



Tiada ulasan :