Pengikut

Khamis, 25 Mei 2017

Poring Hot Spring, Ranau

Dah penat berjalan jom kita rendam kaki di Poring Hot Spring, Ranau.




kadar bayaran untuk pengunjung,sangat murah bagus tak lah orang berkira nak masuk ke tidak ke sini.

sebelum menuju ke kawasan air panas kami melalui sebatang jambatan dibawahnye ada anak sungai airnye deras gak sejuk je lalu kawasan ni.




belakang kami tu jambatan kayu tidak digunakan lagi,kami lalu jambatan batu lagi kukuh dan selamat


kebun kupu-kupu,jambatan atas pokok,gua kelawar dan air terjun langanan kami tak pergi sebab berendam kaki lama sangat kat sini lagi pun kena naik tangga yang tinggi sian mama dan abah penat  dan sakit kaki nanti.

Tak pe ada rezeki kami datang lagi.


nie kolam air yang paling panas sekali berasap-asap.

Alhamdulillah dapat merasa merendam kaki ada 1 kolam kosong jadi kami masuk rendam kaki.


mula-mula kami berdua je lepas tue aku ajak abah masuk lepas tue ajak mama plak..lega kaki kami.


kalau bawa baju lebih boleh mandi sekali.

ada 2 paip,1 paip untuk air panas 1 paip untuk air suam.Nak panas tak payah buka 2 paip buka 1 je,tapi tak mampu kaki aku menahan panasnye, agak dah suam sikit baru aku rendam kaki.


Address89300 Ranau, Sabah, Malaysia
Hours
Closing soon · 8AM–4PM

Tiada ulasan :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...