Pengikut

Khamis, 14 Julai 2011

Keropok Lekor Kelantan


Keropok lekor nie beli masa kami tgh ronda2 di pasar Siti Khadijah.Kami mengambil jalan mudah dgn membeli pd peniaga yg mempunyai pelanggan yg ramai,coz mesti keropok yg dia jual murah dan sedap..It's true cuba lah korang beli kat mana2 yg tempatnye tak ramai org beli mesti dia akan tekan harga mahal2 yelah income tak masuk...Keropok nie kami beli 7 batang(betul ke penjodoh bilangan pd keropok lekor nie) dgn harga RM10.Panjang2 gak keropok lekor nie,suka mai bila menggoreng kembang je,keropok nie bila dah sejuk kecut plak dah tak gebu macam mula2 goreng td.Lupa plak nak beli sos kopok nie so kami cicah dgn sos cili je sudah..Hati2 nak makan kopok nie ada tulang ikan kecil2 yg masih tak hancur klu tak perasan mau tercekek..

3 ulasan :

C.I.N.T.A berkata...

amboi sedapnya.. lain kali campak skit kat umah aku ☺☺

myfara FLK berkata...

meh dok sebelah rumah aku,baru blh aku main campakan..

rosalinda berkata...

emmm nak jugak..sedap nye...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...