Pengikut

Sabtu, 23 Julai 2011

Khas itu mu MIL

Minggu lepas ari ahad mai ke rumah MIL(mother-in-law),disebabkan MIL X berape sihat akibat jatuh(semasa memanjat kerusi utk mengambil barang atas almari) mai telah merajinkan diri utk memasak lauk tengah hari utk makan bersama2 dgn family hubby...MIL X ada selera sgt nak makan so mai menyediakan hidangan Sup Ikan Merah,Sambal Telur Puyuh dan Sambal Belacan..

Semuanye mai masak dirumah thanks to hubby sudi tolong kemaskan dapur masa mai selesai masak...Habis masak mandi2 terus angkut ke rumah MIL..Korang jgn gelak tau,mai angkut sekali dgn periuk sup tue,dah tak de bekas besar lg pun nanti bila sampai rumah MIL mai terus panaskan je senang X payah tukar2 periuk..Nasiblah MIL dok dekat je kat Puchong klu jauh2 mau tumpah lah sup tue dlm kereta..


Alhamdulillah MIL berselera makan,dlm hati risau gak sedap ke tak lauk yg mai masak nie kena tak dgn tekak MIL..MIL kata semuanye OK,dan MIL makan bertambah tau...Senang hati mai tgk MIL makan....

Tiada ulasan :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...