Pengikut

Isnin, 17 Januari 2011

Kenape boleh LUPA

Ya Allah macam mana boleh lupa nie,malu nye.....Lawak pun ada,  ari2 kena guna benda tu dulu kali nie boleh lupa.Klu korang tau nie confirm korang gelak guling2 sampai tak cukup tanah..mau sambung sampai besok pagi.Korang cuba teka dulu,teka lahhhhhh meh kita pk apa yg mai boleh lupa....

Tet tettttt,masa dah tamat

 Ish nak bg tau ke tak nie,malu sungguh lah..


Tengok gambar nie apa kena mengena dgn mai lupa?

                                                     

Hah nie telur goreng,so ape kena mengenakan kan,makan je lah tak kan makan telur pun boleh LUPA..

Dah tak payah pk2 lagi,cite nye mcm nie,jap2 nak gelak nie...kkkkk mai sambung sebenarnye mai lupa nak bubuh minyak masa nak goreng telur.Ada ke patut main curah je telur,nasib baik kuali bangsa yg tak melekat (kuali baru lg pun),bila dah curah baru mai perasan YaAllah tak letak minyak,apa lg matikan api yg sedia kecil tu cepat2 bubuh minyak sikit,kemudian buka balik api dgn kadar kecil masak lah balik telur tu..Naik baik jadi telur tu.

Hubby yg kat toilet tgh mandi keluar tgk nape mai menjerit(pelahan je),so kena gelak lah dgn hubby,malu siutttt..

Dah paham cite nye..So korang jgn lah lupa nak bubuh minyak yea masa mamasak..

Tiada ulasan :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...