Pengikut

Ahad, 30 Januari 2011

Safura - Sedalam Mana Cintamu

Tadi tengok Melodi TV3 ada cerita pasal Safura penyanyi lama tue,siap mainkan lagu Sedalam Mana Cintamu,apa lagi cari lah dlm youtube nasib ada..Tue yg nak sharekan kat sini..Korang ingat tak lagu nie...rasanye lagu nie top masa mai sek men.Lagu nie best wooo suara safura nie ada stail sendiri..I like..Lagu lama2 nie sekali sekala dgr best kan teringat zaman2 dahulu..Mesti korang ada cerita tersendiri bila ada lagu tue kena dgn kisah percintaan korang,dulukan suka kaitan lagu dgn percintaan lepas tu kasi lirik2 lagu kat couple korang.Ala alah..jgn nak tipu lah kata tak adaaaa..ada kan.Kelakarkan...

Jom layan..siap ada lirik lagi,boleh karoke.Jangan korang nyanyi hujan lebat sudah lah..


Ada plak lirik hujan..kena plak dgn arini yg hujan .

Tiada ulasan :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...