Pengikut

Ahad, 6 Mac 2011

The Army Wariror

Seawal pagi kami telah bangun menunaikan solat subuh kemudian bersiap-siap tuk kuar...Jeng Jeng Jengg....tau tak kami kemana??Ala tengok tajuk pun dah tau kan nak cite pasal ape...Semalam kan mai ada bg tau 4-6 mac ada hari tentera kat Dataran Merdeka...So kesitu lah kami pegi,tengok acara perbarisan para2 tentera askar bersama dgn kenderaan yg bagak2 besor,acara payung terjun dan macam2 lagi..Best woooo kat sana,bagaikan lautan manusia ada juga terasa mcm keadaan refomasi but dlm keadaan yg terkawal...hehehehe...Untuk pengetahuan korang semua sambutan hari tentera nie adalah yang ke-78...Tanpa dorang perwira negara nie tak merdeka lah kita,tah2 kita menjadi sebuah negara yg huru hara..Ya Allah aku bersyukur keatas Mu kerana melindungi kami dari sebarang malapetaka yang buruk...Bagi menaikkan semangat korang supaya cintakan negara apa kata kita nyanyi dulu lagu Inilah Barisan Kita..(nyanyi dgn semangat tau)

1 2 3 nyanyi

Inilah barisan kita
Yang ikhlas berjuang
Siap sedia berkorban
Untuk ibu pertiwi
Sebelum kita berjaya
Jangan harap kami pulang
Inilah sumpah pendekar kita
Menuju medan bakti
Andai kata kami gugur semua
Taburlah bunga di atas pusara
Kami mohon doa
Malaysia berjaya
Semboyan telah berbunyi
Menuju medan bakti

Okey lah cite banyak pun tak guna jom layan gambar abang2 askar kat sana..



Sorry yea,penat kan korang scroll lama2..kena masukkan semua cubaan membuat video tak berjaya,kang tak masuk byk2 gamabr merajuk plak hubby penat2 dia snapkan gambar boleh plak nak masuk kan 1 2 3,mau tak nak amek lagi lepas nie dia..

5 ulasan :

Amalin berkata...

semalam pun g jgk kat cni... best....

myfara FLK berkata...

Lin g kul berape? alahai klu kita bejanji mesti boleh jumpa..

Amalin berkata...

lin g jap je sbb nk g HKK yg k.mai ckp 2... dlm kol 10 smp dataran... lps 2 trs g HKK... best jgk g HKK... tp yg plg rugi semua snap gmbr msk virus semua hilang... huhuhu :(.. xpe la yg penting dpt tgk life... tq k.mai inform psl HKK klu x xth pun... hehehe :P

myfara FLK berkata...

linnn lepas tue pun mai ke opis..sekali lg tak dapat jumpa..

Amalin berkata...

tu ka... ni kne bt aappointment dl kot br jmp... hehehe :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...