Pengikut

Sabtu, 19 Mac 2011

Jika kau tiada ;-(

Apa akan terjadi pada korang bila org yg disayangi sekelip mata tiada disisi,mau mengoyan dibuatnye kan..Baik gini citenye,mlm td sambil tengok final Raja Lawak mai saje2 je baring atas dada hubby,dan tika tue hubby demam selesema apa aku kisah nak bejangkit jangkit lah bukan ubat tak ada.Ehh bukan tue nak dicitenye korang nak tau masa tue mai dgr bunyi jantung hubby yg turun naik turun naik,mulalah terpikir klu jantung tue behenti oh my god aku akan kehilangan suami yg ku sayangi tempat buat ku bermanja org yg memberi kebahagian, sahabat yg baik dan setia,apa yg akan terjadi dgn mai mampu ke terima semua tue,menderu2 air mata nie mengalir kena ke dada hubby.Hubby plak heran terus tanya nape sayang nangis,nape sakit perut ke(memang tgh sakit perutpun),mai terus peluk hubby yg masa tue masih dlm keadaan heran..Disuruhnnye cite but mai x cite x bg tau pun nape..Biarlah mai simpan perkara nie tak nak hubby kata mai nie suka pk bukan2.
Tu baru suami cam mana plak klu family mai, terutama sekali abah & mama yg ku sayangi.Mereka yg penat lelah membesarkan mai dgn penuh kasih sayang.Kasih sayang yg tak bebelah bagi dgn adik beradik yg lain.Ahhhh aku akan gila dibuatnye.

"Ya Allah ku panjatkan doa kepadaMu, Kau lindungilah  meraka insan yg ku sayangi nie drpd sebarang malapetaka, Kau panjanglah umur mereka sihatkan lah tubuh badan mereka.Amin.."



                                       24.2.2001 until now i still loving U

Love U all so much




*** hargai dan sayangilah sebelum anda kehilangan mereka...

1 ulasan :

Amalin berkata...

betul3..... nanti dh hilang mesti sedih sgt... huhuhu :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...