Pengikut

Selasa, 21 Jun 2011

Geng Skirt Maxi on Tuesday

blip blip tel mai berbunyi ku angkat ku hello,yea kak jue ada ape call...

kak jue: mai besok jom kita pakai skirt dgn baju kemeja belang2
mai: ok je kak jue nak pakai skirt but mai X ada kemeja belang2,mai pakai kemeja hitam lah yea.
kak jue: Eh bukan ko ada ke mai?
mai:mana ada dah baju tue dah kecik kannn mai dah gemuk.
mai & kak jue: sama2 gelak terkekek kekek..
mai: akak dah tel mira belum ajak pakai sama2?
kak jue: dah,dia dah tau
mai: Ok kak jue set besok kita pakai skirt sama2 yea

Haa tue lah dialog semalam,mcm budak2 tak kami? nak pakai baju pun nak pakai sama2.Bak kata pepatah sepakat membawa berkat..kahkahkahkah..


Maka nie lah skirt yg kami gayakan dgn kemeja masing2..gambar kurang kualiti coz guna handphone je..
nie pula gaya gedik kami.

nie org mungkin korang akan kata ape kena mengena dgn ini org..Ini orglah yg jd mangsa kami utk snap gambar kami..Anyway thanks yea kak Lyn..
Amacam gaya mai OK tak???

 mai mengenakan tema hitam+coklat+pink..
i like hitam coz hitam berjaya membuat mai kelihatan kurus..

Tiada ulasan :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...