Pengikut

Khamis, 9 Jun 2011

Memang betul dia SAYANG saya

Sayang hubby laju laju, surprise yg betul2 menjadi..serius mcm kena stroke malam tue(5/6-ahad)..Padan lah siang kata X dpt teman mai ke keje rupanye ada udang disebalik batu yea..Beria2 lah mai nie percaya 100% sudah nye kena tipu...

Balik je rumah keheranan asal plak rumah nie gelap gulita rasanye dah pasang lampu sebelum kuar rumah yelah balik dah malam kang terkapai2 plak cari suis lampu..Ahh malas nak pk on je lah suis nie mungkin aku dah nyayuk kot,bila on lampu mai pun pandanglah sekeliling rumah, sekali kat meja TV ada sejambak bungaaaaa.....Wahhhhh i like!!!!!


Bukan takat stroke je lompat beruk pun ada,mai dapat hadiah yg memang di idamkan selama ini..


ini lah hadiah nye tarrraaaaa....seutas gelang kaki..

Thanks hubby, I LOVE U so MUCH...




***Pada sape2 yg kata nie pun nak tunjuk2,ada aku kisah nie blog aku suka hati lah nak buat ape..Ape pun tak boleh!!!


9 ulasan :

aLyNnZ berkata...

eee..bestnyer dapat hadiah..rose yang mengeluarkan gelang tangan emas..hihi..

C.I.N.T.A berkata...

bestnyer.. jelous!

Nor Iman Hashim berkata...

wahhh...sonoknyer...

myfara FLK berkata...

C.I.N.T.A: tak mau tak mau gitu..nanti u minta hubby u suruh belikan yea..

Nor Iman Hashim: mau tak sonoknyer dpt 916kan..

myfara FLK berkata...

aLyNnZ: lepas nie mai nak suruh hubby bg pokok mesti pokok tue dapat kuarkan kereta..kehkehkeh

Amalin berkata...

waaaa.... bestnya....nk jgk...

myfara FLK berkata...

Amalin: kena minta pd abg sayang kamu..

Mdm Biar Betul berkata...

mcm seth tan dan nora elena... heeee

myfara FLK berkata...

nie versi KLF & FLK...wahaha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...