Pengikut

Khamis, 30 Jun 2011

APC 2010

Tahniah diucapkan kpd 58 org penerima Anugerah Perkhidmatan Cemerlang utk tahun 2010 (APC) yg disambut arinie 30 jun 2011 di Istana Budaya.

Berikut senarai nama penerima APC


Penerima akan menerima Sijil Perkhidmatan Cemerlang beserta RM1000 seorg bagi menghargai sumbangan perkhidmatan yg diberikan oleh mereka.

nama terpaksa dipadamkan  coz penerima malu nak tunjuk nama

Bagi yg mendapat APC yg kali 2,korang telah memberi cabaran pd mai utk mendapatkan APC kali ke2 dan seterusnye...Sangat tamak bunyinye,yelah dapat duit RM1000 sape tak nak kan.


Gambar nie semasa mai dapat APC tahun 2008 yg disampaikan oleh Ketua Pengarah PKKM pada tahun 2009.Nie betul2 rezeki kahwin tahun 2009.Alhamdulillah ada gak org pandang sumbangan kerja mai sbg Pegawai Khidmat Pelanggan(PKP).Dari situ mai telah buka mata pada semua org bahawa PKP juga layak utk diiktirafkan,walaupun ada suara2 sumbang mempertikaikan penganugerahan tersebut mai x melatah sikit pun senang cite ada aku kisah dgn kau.Kerja adalah salah satu ibadah so kita harus buat dgn tekun.

Memetik petikan teks buku APC 2010-Dato' Seri Utama Dr. Rais Yatim
"Untuk mencapai kecemerlangan memerlukan persaingan yang sihat,bersaing bukan kerana mahu mengekalkan apa yang sedang dicapai tetapi bersaing untuk terus maju daripada apa yang telah dicapai masa kini.Seperti kata tokoh pemikir pengurusan Edward De Bono,"only those who plan for success will survive,while those who plan only to survive will fall".Kecemerlangan sesebuah organisasi/kementerian berada diatas bahu anggotanya.

Ok lah tue je yg mai nak sharekan kat korang..

Sekali lagi tahniah diucapkan, teruskan usaha anda dimasa hadapan..


Tiada ulasan :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...