Pengikut

Isnin, 11 April 2011

...Bila Si Pengacau Buat Kacau...

Terkejut mai & eja (officemate) lepas je habis makan kami kembali ke tempat duduk sekali tengok tempat Allahuakbar! korang tengok je lah apa terjadi..





Hari Kejadian : Rabu
Tarikh Kejadian : 06/04/2011
Masa Kejadian: Lunch Hour ( maybe around 1-2 pm)


Dengan hati yg panaz sambil ##$$@&*^%$**(maki) kemas gak lah meja yg bersepah, nasib baik ko tak telangkupkan meja aku...Aku tau ko tak cukup gagah nak angkat..Tak pe buatlah nanti tempat ko plak yg kena.. rasakan pembalasan dr aku... Hantu Kak Limah Balik Rumah..

3 ulasan :

maszmadi berkata...

la hai... ciannyer kat mai n eja yerk.. sape la punye angkara tu?? akak kenaal ke?? leh join jadik hantu kak limah.. hehe

myfara FLK berkata...

nanti mai tepek gambar budak jahat tue.sedang berusaha snap gmbr dia..

PUANSTOBERI berkata...

lorh... sapa lak buat onar ni???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...