Pengikut

Jumaat, 1 April 2011

...Maharaja Lawak...

Kalau korang rasa Raja Lawak sudah boleh pecahkan perut korang, kini bersiap sedia untuk pecahkan usus korang sekali lagi kerana arinie(Jumaat) jam 10 malam Astro Warna (132)dan Astro Prima(105) bakal menayangkan rancangan Maharaja Lawak. Siapakah peserta dalam Maharaja Lawak ini? Pesertanya tak lain tak bukan Top 3 finalis Raja Lawak daripada musim pertama sehingga musim ke 5.

Maharaja Lawak yang akan dihoskan oleh AC Mizal mengambil 50% undian SMS penonton dan 50% markah juri yang akan diumumkan esok dalam Gelanggang pertama.


Korang rasa sape yg menang?Pilihan mai JOZAN  coz masa dorang jadi pengacara Raja Lawak pun dah lawak yg peserta asyik kena buli je dgn dorang,lagi pun lawak dorang nie selalunye spontan lain dr yg lain senang cite x ikut pun lawak org lain..

2 ulasan :

maszmadi berkata...

ala x tau lah.. x tengok pon coz kat umah x der astro.. huhu cian kan..

tapi jozan pon ok la.. sokong mai!!!!! hehe

Dinda Iva berkata...

suka nabil dan sepah je dalam ramai²...sebab depa je yang mampu kita gelak terbahak² sampai keluar airmato..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...